Bloggen var god dröj!!!

Det går ju aldrig att komma in på bloggen ju!!!
Har försökt i säkert en vecka nu! Men nu är jag tillbaka som ni ser..
Jädrans va jobb man har fått, har jobbat 7 dagar i rad nu, från att inte haft jobb alls! Men det är ju skönt att få jobba lite också!! Det är jag tacksam för!
Har jobba idag och mina underbara kusiner (systarna Eriksson kom hit och lekte med Bubblan!) Dom e verkligen snälla dom!!
Jag ska snart gå och lägga mig och läsa.. Har nyss börjat på en ny bok. Före den läste jag bakom stängda dörrar! Fyy, vilken gripande bok! Det var så jag drömde om det på nätterna!
Men det är samtitigt så bra på nåt vis, men väldigt hemsk!!
Hmm.. Ja, jag vet inte..

Jag skriver mer i morgon!
?KrAm?

Kolla in min ÄNGEL!!

image20

Kommentarer
Postat av: Angelica

gud så söt :)

2008-11-13 @ 02:07:25
URL: http://www.mizzangelica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0