Dagens?!

Idag (13 snabba)

Dagens humör: Toppen, som alltid!
Dagens mående: Lite trött men va fan..
Dagens borde: På tok för många!
Dagens frisyr: Back slick.. Haha (Hårband)
Dagens klädsel: Arbetsuniform
Dagens planer: Just nu? Kolla på film.
Dagens materiella vill ha: Ny dammsugare, faktiskt!
Dagens längtan: Hem.. Från jobbet!
Dagens fundering: Talang eller så ska det låta?
Dagens beroende: Cigg
Dagens tråkigaste: Storstädningen jag fixade på förmiddan!
Dagens tidning: Hemets journal (pinsamt) men det var på jobbet!
Dagens låt: Har nog inte hört någon, vad jag vet?

Hejrå!
image21
Vad sägs som en kvällsrök, Jämpa?

Kommentarer
Postat av: Jämpa

en kvällsrök blev det men fy fan vilken bild! JAg ser ju alldeles flottig ut i fejset haha...jag är uppe på tok för sent måste läga mig NU! Ses på jobbet i morrnbitti!

2008-04-12 @ 00:38:59
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0