En helt vanlig dag!

I morse var Ebba på dagis.. Jag åkte därifrån för första gången! Läskit för mig men kul för henne! Haha.. Hon hade inte saknat mig ett endaste dugg tror jag.. men hellre det än att hon är rädd och blyg! Hon e bra söt bubblan!!
Själv åkte jag till Anna å fick mig en kopp kaffe och lite frulle slank väl ner också! Det var gott för jag var skit hungrig!

Becca åkte med mig och Ebba på eftermiddan på 1års kontroll.. Ingen av oss visste att hon skulle få en spruta! Vi som gillar det där med nålar!!
Men det gick bra i alla fall!!

I morgon bär det av till dagis och sen till Ica Maxi och storhandla.. Jag tycker seriöst at det är skitkul att åka dit!!
Återkommer i morgon så får vi se hur mycket pengar jag spenderat!?

♥kram♥

image19

Här har ni Johan å Jag!! Snygga va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0