Fest till förbannelse!!

Mina grannart ställer till med alltför högljuda fester ibland asså!!
Helt seriöst!!
Jag hör knappt min egna TV!!

Till råga på allt så är Ebba sjuk. Hon har feber, och är väldigt lättväckt..
Skulle vara ganska bra om hon fick sova ut lite i natt!
För hennes skull!! Pluttan!

Jenny, hur går det med Mastern?!
Hoppas det gick att laga det helt avbitna kabeln!
Själv skulle jag typ avlida om min gick sönder, den är ju så jävla bra!!

Nä, ska försöka plocka undan lite här, det är lite rörigt!
Hörs nog i morrn!

image13

Jag och Jenny! Typ 200 år sen! Haha, Nu är nog Jenny arg på mig!!
Se det som en kul grej bara!!
pUsS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mastern är fixad! yippie! Heja Godden haha! Pratade med dig i telfonen nyss men glömde nämna det, vi pratade ju om dina idiotjävlar till grannar ;) Tja...bilden är ju inte speciellt läcker haha men den är ju ett hyvens exempel på att jag behöver min VM! Ser ju ut som en dränkt katt hahaha...hörs i morrn! Godnatt

2008-03-19 @ 23:02:21
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0