Jag har ju lovat jenny!

Har precis kollat på så ska det låta.. Ganska festligt med tv ibland!
Sitter även å väntar på min sega sambo.. Han skulle BARA köra hem mina småbröder från stan..
Han har varit bort i en timme nu.. Men jag kan tro att han fastnade vid deras nya xbox som dom fått..?

Upp å jobba i morgon da, delad tur, vilket betyder att jag inte kommer vara hemma på HELA dagen.. För jag har nämligen beställt lunch vid mutti.. Hehe.. Bra med mammor som kan det där med kök!!

Nä, nu ska jag förbereda för en film innan jag ska slå huvudet i kudden!image8

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh Hanni jag blir så stolt! Keep up the good work! Ha det så bra på jobbet i morgon och hälsa Skeppis från mig!

2008-03-15 @ 00:31:47
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0