Jämpa Gästbloggar

Eftersom jag är först inne på denna blogg, Hannas blogg, så är det väl inte mer än rätt att jag får skriva första inlägget ;) Välkommna till Hannas blogg. Hanna är min kära kusin och om jag inte gissar fel så kommer hon att skriva helfestliga saker i den här bloggen så läs! Det kommer säkerligen bli en hel del bilder på hennes vackra dotter Ebba och det vill man inte missa! Ebba finns, som ni kanske förstått, med på bildern i headern. Dock är hon mindre där än vad hon är nu. Stora tjejen har ju för farao fyllt ett bast men bilden är så fin så jag ville så gärna använda den :) Hoppas bara inte Hanna misstycker haha isåfall får du säga till Hänni så ändrar vi.

Nej, nu drar jag över till mig...mycket nöje! Kram // Jenny 

Slänger in en bild  på Ebba också...i dagens storlek :)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0