Pratar med Becca!

Just nu är jag fullt upptagen...
Jag pratar nämligen med min allra närmsta granne!!
Kollar även lite lätt på grannfejden.. Dom är ju fan inte riktiga i huvvet ju!!

Ebba håller på att somna, går dock inte så bra.. Hör henne fortfarande..

Tidigare idag var jag i skeppmora och hälsade på vid Mutti. Det var trevligt tycker jag!
På torsdag ska Ebbsan sova över där, jag och Johan ska bort själva för första gången utan Ebba!! Jag kommer sakna den lilla krabaten!!

Nu ska jag sluta.. Både i telefon och här!
Tack för pratstunden Becca och Godnatt på er!

image12
Telefonen är väl en hyvens uppfinning?! Eller?

Kommentarer
Postat av: Jämpa

Hanna är en hyvens uppdaterare! yay ;)

2008-03-18 @ 22:55:30
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0