Pruttar och annat skoj!

Idag har vi i familjen varit och ätit vid Mutti!
I morrn bär det av till Gränges så ska det ätas där med!
Men det är ju trevligt för allsin dar!!

Johan drog på inflyttningsferre vid Kim...
Vilket betyder att jag blev ensam hemma..
Men jag gråter inte krokodiltårar för det!
Min härliga granne/vän kom över i ett sprudlande humör!
Tur att du finns Becca!

Vi har stojat och tjoat mest hela tiden.. Dock inte när hon höll på att skrämma skiten  ur mig!
Men det var hon som fes! haha!
Jag ska ta det hela från början:
Vi stod ute på ballen och tog oss en cigg när Becca plötsligt säger.
-Det kommer någon!!
Det isade till i bröstet på mig och jag blev KANON rädd, när hon sedan drar av en rökare och säger.
-Den tog bakvägen..
Hahaha!!

Att man kan bli så rädd för en prutt!! Lättskrämd som jag e så gicka jag på den enkla!! Haha
Men det var ju kul i alla fall!!
(Becca har nämligen inte lämnat prutt och bajs stadiet än!! Hehe!)
Skojar bara lite med dig Becca, du är ganska mogen för din ålder!

Hittade inte kortet på Becca som jag ville ha.. Men jag hittade en annan fin bild!
Kamelen i Furuvik.. Var där i sommras! Visst e den söt!
image18

Snacka om bad hair day!!!!!!!
Tja!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är sååå sjuk Hanna!! :)

2008-04-04 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0