Välta kor eller Palla Äpplen?!?

Kan inte riktigt bestämma mig för vilket..
Skämt å sido!

Det är min femma om den ligger i min soffa!!
HaHaHa!!
Har ni sett den reklamen? Dö sköna snubbar asså!!!

Jaha, vad gör man en kväll som denna??!
Förslag nån?
Har fan as tråkigt å riktigt långsamt går tiden ochså!!
Nä Fy TuSaN!!

Funderar på om jag kanske ska köra ballongdansen för Johan å liva upp stämningen lite¿
Tror ni det går hem?

Ähh Ge mig nåt att göra å jag gör det, Jag LOVAR!!
Har gjort typ gjort allt tråkigt idag.. Som att städa skafferiet, fixat Ebbas garderob och bytt sängkläder..
KUL!!
Ursäkta att jag är på lite surt humör!
Det går över..

Hej Då!

image17

Det blev lite snurrit det här inlägget..
Men fråga om det undras!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0